niclasholm

Alla inlägg under juli 2012

Av niclas holm - 25 juli 2012 03:08

Another day Another time and place Somewhere,  someway We'll meet
another  da y
Another da, yBelongs to you and m eSomewhere,  someway Another day
Oh darlingWe may be so far apart But I know  that You'll allways stay inside my  heart
F
orever Cause you're the only love I knownTogether I'll never have to be alone

Av niclas holm - 23 juli 2012 23:51

You will always be a part of my life and a bit of my heart! <3

Av niclas holm - 19 juli 2012 21:30

Igår gjorde jag inte speciellt mycket!
På kvällen åkte jag till kramer och drack en kopp kaffe och hade de chill, när klockan va 2350 skulle jag ta bussen hem, och i sista sekunden bestämde kamer sig för att joina med hem till mig! Vi gick till bussen och narturligvis missar vi bissen från vejby till ängelholm.. Och desutom hade de börjat regna. Så vi fick gå från vejby nästan änna hem innan en polare kom och hämtade oss! Klockan va 3 när vi var hemma!

Idag vaknade jag vid nio för jag skulle iväg ett litet ärende till stan! Efter de tog jag mig hem direkt för kramer sov hos mig! När han hade vaknat så tog vi en kaffe lyssnade på musik och bah chillade!
Han skulle ta tåget till sin flickvän kvart över 2! Så vi begav oss ner mot stan och jag träffade en gammal tjej kompis jag inte träffat pä länge! Skojjigt!!:)

Senare nu ikväll va jag med mamms johan och johannes och kollade ice age 4 på bio! Fett nice film! Haha
Ha de! // niclas

Av niclas holm - 18 juli 2012 13:45

Hemma efter min stockholma resa nu!
Har ite haft ork och tid att blogga fråns nu! Haha, men den senaste uppdateringen är att jag är hemma i skåne lann igen, kom hem i måndags!
Jobbade i lördaga sista dagen. Sen på söndagen va jag ute med dom jag hade jobbat med och bowlade, käkade sen blev det lite festande!

När jag väl kom hem i måndags så kom kramer och charlotte och hälsa på! Vi spelade wii till klockan va typ 4 nått, jag va duktigt trött.. Hade Sovit typ 5 timmar, kom hem 0520 typ på måndags morgonen!
Men nu får vi se vad jag ska göra av dom respektive veckorna som är kvar av sommarlovet! /// hej så länge!:)

Av niclas holm - 6 juli 2012 00:37

Vaknar halv 10 torsdags morgonen och går upp och duschar och käkar frokust!
Sedan tar jag mig till stuvsta pendel station och tar tåget mot Stockholm central,
Ska träffa Mamma! hihi.
Hade verkligen en super härlig dag idag.
Vi träffades på Centralen gick mot rådhuset och gick in dit och fick en gudiad tur igenom hela rådhuset. Fick gå igenom den stora salen där dom har nobelmiddagen! (verkligen turistit)  De va ändå lite coolt att få se!
Sedan gick vi mot slottet och gick längst gatan i gamla stan och hittade ett mysigt Café i nån smal gränd.
satt och drack lite kaffe och snacka lite. Sedan gick vi vidare och gick och bara kollade runt i stan. Blev inte så mycket shopping men vad gör de! 
Vi gick från gamla stan till Hard rock Café och käkade och tog en öl. Jävla god hamburgare! (Glömde tacka för maten) hihi. men men, När vi hade käkat så gick vi till tunnelbanan och åkte mot slussen och gick upp till söder malm och gick till jobbet så gick vi in där och hälsade på Mattias! Tog en öl och käkade en liten förätt! super gott!
Sedan va klockan kvart över sju så vi gick från södermalm till Central stationen för mamma skulle ta tåget till arlanda och flyga hem! 

Så idag har jag verkligen rört på mig och tittat och turistat runt i hela stockholm!
Tack mamma för en super dag! <3
       












  
Men Nu säger jag och Nappe Godnatt för denna dagen! Imon blir det återigen jobb! :-)
Kram på er!  // Niclas



Av niclas holm - 5 juli 2012 23:40

Måndag: Måndag började med att jag vakna vid 12 tiden och tog en snabb frukost på altanen i den sköna solen!
Sedan gick jag och duschade snabbt för att jag och Mattias hade bestämt att underhålla oss denna måndag!
Så efter jag duschat och fixat mig så åkte vi hemmifrån och slängde lite på återvinningstationen!
Sedan åkte vi mot Globen city!

Hade aldrig vatt i globen eller sett något av den förutom Derbyna mellan Djurgården och AIK, vilket man inte får se på det viset om man inte besöker den! så iallafall.. vi åkte upp i den här SKywive.
Man går in i en glas boll och åker längst med globen så att man ser ut över hela stockholm, vilket va en riktigt schyst upplevelse att få se! Ni ser ju själva!
Man blir upphissad 130 meter över havet och det va verkligen oslagbart!
      
Och efter detta så fick Jag och Mattias en privat guidad tur in i globen och kollade. Det va också väldigt coolt må jag säg! Visste ni att det skulle ta ca 40 år att fylla globen med vatten med en vanlig kran? haha.

Efter vår guidade tur tog vi oss in till Globen city "mall". Hittade bara en tunn tjocketröja och en  vit långarmad
t-shirt!
Vilket jag tyckte va snygg! Efter våran shopping runde åkte vi hem och gjorde tacos och sen på kvällen spelade vi lite fotboll! Sen va den dagen slut!


Tisdag: Tisdag va rätt chill, jag vaknade vid 12 tiden och drack kaffe och tog en morgon cigg i solen. Följer med och handlade lite och sedan åkte vi hem igen. Jag och Milo spelade lite fotboll, sedan blev det lite hastigt med att dra iväg till jobbet. så tisdags kvällen resulterade med att de blev jobb från 18-23 ca.
När jag väl kom hem gick jag och la mig nästan direkt!

Onsdag: vaknade och gick upp och solade lite, drack kaffe.  Sen låg jag och solade typ halva dagen och sedan fick jag skjut in till jobbet. Men jag brände mig som fan på fötterna efter solandet igår! As ont asså! Sen blev det jobb hela kvällen!   

  

Presentation

Tjenna! Välkommen till mig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards