niclasholm

Alla inlägg under december 2012

Av niclas holm - 21 december 2012 23:21

Märker framför allt att jag är grymt jävlig dålig på att blogga! Men nu är det lov och nu ska jag fan försöka blogga asså! Fredag den 21 december!
Sitter hemma hoa bästa polaren och dricker öl och snackar skit och lever livet! Dom senaste veckorna har det varit många julbord!
Vi hade 4 veckors praktik på skolan, då va jag på klitterhus som ligger vid stranden i Ängelholm!

Jag trivdes grymt bra där! Den första veckan var det bara á la carte med tanke på att det var i november. Dom 3 resterande veckorna var det typ bara jul bord. ( enstka á la carte)

När vi väl kom tillbaka till skolan hade vi tisdag och torsdag att köra julbord på i skolan! Så då va man ju redn varm i kläderna! ;)
Och nu sista veckan har vi typ inte gjort någonting i skolan. Och idg fick vi jul lov.

Natten från igår ( tors-fred)
Umgick jag men bästa polaren Rasmus. Det resulterade till att vi gick och la oss kl 05:00, men jag somnade inte från 6 typ, skulle upp 7! Haha, förjävla härlig natt! När man väl blir trött skrattar iallafall jag åt det mesta!

Idag efter att skolan slutade åkte jag in till stan och fixade dom sista julklapparna!;)
Så nu har jag inte råd att leva livet resten v månaden!;)
Haha, nej nu sk jag ut en sväng!

Jag lovar att försöka bli bättre på bloggandet!

Vi ses och hörs! // NH

Presentation

Tjenna! Välkommen till mig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards