niclasholm

Alla inlägg under oktober 2012

Av niclas holm - 6 oktober 2012 15:20

Äntligen lite helg igen!
Veckorna går fort, 3 veckor till sen lov.
Kommer bli skönt, längtar!
Med tanke på att nästan hela mitt lov är redan planertat! men avslöjar inget ännu! Just nu är jag på väg till sjukhuset å ska hälsa på lilla farmor! :)

Resten av kvällen blir set väll förmodligen nhl med kramer sen bara chilla! Sköt om er! / H

Av niclas holm - 3 oktober 2012 23:38

onsdag -
hej igen. Ett tag sen jag skrev nu, men nu är jag tillbaka!
Dem senaste 2-3 har bara sprungit iväg. Men nu i Oktober börjar verkigen höst vädret dra sig över större delar av vardagen. Så fort man vaknar och tittar ut genom fönstret ser man bara det gråa tåkiga vädret. Eller så regnar och blåser det.. Just vid den här årstiden jag blir "små deppig" eller bara allmänt trött och blir lätt irriterad på allt.
Då är det bra att man kan skriva av sig. Även att dom som finns omkring en vet hur jag blir vid den här årstiden.

Från det ena till det andra!
I morse vaknade jag vid halv 9 och gick och duschade och fixade mig.
Johanna (tjej kompis från wastena)
Hon ringde mig på facetime när jag satt och käkade frukost.
för er som inte vet vad Facetime är så ringer man video samtal via iphone!
så vi satt och pratade imorse medans Johanna matade Astrid. Johannas dotter.

Sen tog jag mig till skolan för jag började kl 10. Första lektionen var sammhälle vilket bara är extremt jääävla tråkigt. Ursäkta ordvalet. Men har aldrig tyckt om varken Sammhälle eller Religion..
Men på den första lektionen idag så hade vi fått uppgiften att jobba med via datorn.
Första 10 minuterna satt jag bara kvar i klassrummet när alla lämande för att hitta datorer att jobba vid.
och där satt jag ensam kvar i klassrummet och spelade spel på telefonen. Efter en stund så gick jag ut ur klass rummet och pratade med en klasskompis om vad vi skulle göra osv..

Jag satte mig vid en dator och loggade in. Jag orkade inte jobba med uppgifterna så jag gick in på aftonbladet för att läsa lite istället. Sen ville jag se om där fanns kvar en video på Green day där sångaren i bandet "Billie Joe Armstrong" flippar på scenen och slår i sönder sin gitarr..
Jag rullar ner på sidan och klickar på "Sök..."
Skriver Green day..

Första rubriken jag läser..
"GREEN DAY TILL NORRKÖPING"

Tänkte va fan är detta?!
klickan på länken och läser vidare.
sen förstod jag..

GREEN DAY KOMMER TILL SVERIGEN IGEN OCH JAG SKAAAAAAAAAA SE DOM IGEN!!!!!!

Ville bara hoppa av glädje.
Har liksom lyssnat på deras musik i 8 år. 
första gången jag fick se dom var var 5/6 2010 på ullevi i Göteborg. Fick biljetten som 17 års pressent av mina föräldrar.  Detta gjorde fan min dag. 2013 kommer bli ett bra år. Det ska jag se till att det blir. 
 
Jag menar.. I samma ögonblick jag fick reda på att mitt favorit band kommer till sverigen igen. dåå, då försvann allting.. den deppiga höst känslan försvann på  någon sekund!

Men nu ska jag inte skriva mer. Skola imorgon kl 8.30
Nattinatti underbara värld!!


Johanna
Du är världens finaste vän, jag kommer alltid finnas för dig som du finns för mig.
du kommer alltid vara nära hjärtat! Älskar dig!  

Presentation

Tjenna! Välkommen till mig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards