niclasholm

Alla inlägg under januari 2013

Av niclas holm - 11 januari 2013 08:13

Godmorgon ! Då var det fredag igen ja..
Efter många tappra försök i att försöka somna innan kl 3 halv 4 vaknade jag för engångs skull när klockan ringde!
School time !
Sitter på bussen nu och skriver!:)
Igår kväll (inatt) så satt jag och kollade på The big 4 från ullevi i göteborg!
4 utav världens "hårdaste" musik band, slayer metallica och 2 band till men kommer inte ihåg vad dom heter!
Blir så grymt taggad till bråvallafestivalen i sommar!

Min absolut största favorit band Green day kommeroch jag ska till norrköping för att se dom! Kommer bli 3 sjuka dagar!!!

Tänker tillbaka lite på stockholm när jag tänker på transport, så skönt att slippa tunnelbana var jävla dag!:-D
Haha, nej nu ska jag fortsätta med mitt buss åkande!:)

Nedanför är en skön bild på "the big 4"

Av niclas holm - 5 januari 2013 17:39

Tjabba lixom!

Idag är det segt..
Jag somna lite sent.. Igen. Va hemma hos en polare igår och kom inte hem från 3 inatt och lyckades inte somna fråns klockan var 4 tror jag. Sen sov jag till Johanna ringde och väckte mig 1350, Perfekt ! ! När jag väl insåg vad klockan var insåg jag att de va dags att gå upp!

Från sängen till soffan, satte igång tv och kollade JVM Finalen mellan sverige - USA! Efter den hockey matchem va kl 4 så då sattes matchen mellan Rögle - Modo igång på tv!

Bara 2 månader kvar tills jag fyller 20 !
Och bara 5 månader kvar till studenten! ??
Skolan börjar på Onsdag och jag har typ en lektion tror jag det är! PÅ HELA DAGEN! :-D sjukt skönt, kan msn dra hem och plugga lite efter det eller.. Något :)
Igår kväll hittade jah världens bästa app till min telefon (iphone)
Green day officiela app! Finns exakt alla låtar, tunere, konserter, nyheter! Grymt bra måste jag säg! Även Gratis!

Ikväll händer det nog inte mycket.. Jaja, ska försöka göra nått vettigt!

Take care!

"The second day is always better then the first"

Av niclas holm - 3 januari 2013 00:15

2013
Nytt år, nya händelser, nya möjligheten. Även nya problem..


Jag valde att fira nyår med min bror och hans flickvän. Jag är själv inte alls nöjd med kvällen men försöker bara glömma det som hände..

6 månader kvar till studenten!
3 månader tills jag fyller 20!
Grymt härligt! Även 7 månader tills green day spelar i norrköping den 28 Juli !

Längtar verkligen efter dessa händelserna.
Just nu känner jag mig grymt trött och vill bara sova, gräva ner mig och försvinna ett par månader. Slippa vardagliga problem som uppstår i sammhället, unvika kontakt med allt och alla. Bara gå under jorden!

Men det är fyskiskt omöjligt att gå i ide för min del.
Jag får bara stå ut ett par månader till.
Jag tänker bjuda på en skön nyårs bild på mig och min syster!
Take care/ H

Presentation

Tjenna! Välkommen till mig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards