niclasholm

Alla inlägg under oktober 2015

Av niclas holm - 2 oktober 2015 13:15

Då var det Fredag igen då och igår jobbade jag ute på Rögle då dom mötte djurgården hemma. Tyvärr blev det förlust med 1-2. Men får ju hoppas dom tar det hemma mot Brynäs på Lördag. Ska bli spännande då för då ska jag vara i resturuangen och inte i logerna. Min helg är väll inte specielt väl planerad. Så vi får väll se vad som händer.


I sommras så var jag och lilla syster på resa i turkiet. Jag är riktigt sugen på att spara ihop till en ny nu asså. Typ italien, eller något liknande.

 


Av niclas holm - 1 oktober 2015 01:57

Tja, vet att jag har varit frånvarande i några år men sugen på detta igen och vill mest ha det som ett tidsfördriv!

Jag är just nu 22 år gammal och är utbildad och som servitör. Nuvarande jobben är i Båstad och i Rögles resturuang när det är hemma matcher. Vi bor inte kvar i huset som vi bodde i senast jag bloggade eller skrev ett inlägg. Vi har tyvärr i te kvar vår hund längre, ledsamt men tyvärr fick vi avliva henne pga utan att hon hade en hjärntumör. Men hon får springs fritt just mu och jaga kaniner och leka med dom största pinnarna som hon kan hitta, kanske jagar hon en brevbärare eller 2? Haha vad vet jag! Men jag ska som sagt försöka bli lite bättre på detta :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Tjenna! Välkommen till mig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards